cara pudarkan jeragat

Kalau anda anda masih mencari cara pudarkan jeragat degil, mungkin tip cantik ini untuk anda. Tidak lagi menggunakan bahan alami tetapi cukup hanya dapatkan tiga bahan yang sangat membantu tanpa ragu-ragu.

Jom selongkar, macam mana nak cantik walau umur makin meningkat!

Cara Pudarkan Jeragat Guna 3 ‘Barang’, Wanita Ini Dah Dapat Formulanya!

Anda yang dah berumur 50 tahun yang ada jeragat, sila masuk. Kali ini Puan Hasnah Hussiin nak kongsi apa yang dia pakai untuk kelihatan awet muda dan tak kusam.

Kalau tengok perubahan selepas pakai, banyak jeragat dah berkurang. Ya, umur dah makin meningkat pun, kulit wajah tetap kena jaga. Sedapkan mata sendiri memandang, apa lagi orang lain yang tengok kita.

Melanon

Cara Pudarkan Jeragat Guna 3 ‘Barang’, Wanita Ini Dah Dapat Formulanya!

Krim ini memang digunakan untuk merawat masalah jeragat dan memutihkan kulit sahaja. Kalau konsisten pakai memang anda akan nampak perubahan pada kulit, jadi makin cerah dan jeragat makin pudar.

IKLAN

Kalau anda kulit kering, memang selesa. Akan rasa kulit lebih lembap dan bersih dari segala cela.

THE ORDINARY Glycolic Acid

Cara Pudarkan Jeragat Guna 3 ‘Barang’, Wanita Ini Dah Dapat Formulanya!

Glycolic Acid ini bagus juga kalau anda ada parut jerawat, dark spots, tona kulit tak sekata, garis halus dan kedut. Yang ada masalah jeragat, lagilah membantu!

Sangat mudah digunakan, selepas membersihkan muka dengan makeup remover dan face wash, tuang secukupnya di kapas lalu sapu ke seluruh wajah.

IKLAN

Awas, produk ini cukup dipakai 1 kali sehari pada waktu malam sahaja. Jangan pakai tiap malam pula.

Hasilnya kulit tampak lebih cerah dan bersih. Toner ini mengandung chemical exfoliant iaitu glycolic acid (AHA) dalam kadar yang cukup tinggi namun masih selamat digunakan pada muka.

Selain itu:  Minum Campuran Air Selasih & Limau Kasturi, Bukan Je Boleh Segarkan Badan Tapi Cantikkan Wajah

Malah toner ini mengandung aloe vera sebagai bahan pelembab dan sama seperti produk The Ordinary yang lain, produk ini tidak mengandung pewangi.

IKLAN

Hada Labo Hydrating Lotion

Cara Pudarkan Jeragat Guna 3 ‘Barang’, Wanita Ini Dah Dapat Formulanya!

Suka bila pakai, rasa kulit meresap ke dalam kulit dan rasa kulit very supple, tak rasa kering, jika sebelum ini pedih sebab kering sangat, tapi bila dah sapu ini semua hilang. Terus rasa lembut sangat kulit.

Boleh pakai kalau rasa kulit kering sangat duduk dalam aircond. Tak pedih langsung, no irritation, and kulit rasa soothing bila pakai.

Cara penggunaannya:

Gunakan dua kali sehari selepas membersihkan wajah. Sapukan pada telapak tangan dan tepuk lembut ke kulit hingga diserap dengan teliti.

Haa.. menarik, bukan? Nak cantikkan kulit ni kena rajin, walau mata mengantuk tetap tak boleh skip pakai skincare. Dan anda boleh cuba salah satu barang baik yang wanita ini kongsi nanti. Yang penting, beli dan amalkan pakai. Barulah ada hasilnya!

Lubuk konten Kesihatan dan penjagaan diri segalanya di seeNI. Rapi kini di seeNI.
Download seeNI sekarang!

KLIK DI SEENI