Seronoknya tengok gambar-gambar Fazura bercuti ke Jerman bersama keluarga tersayang, dan ramai netizen memuji aksi comel anak perempuannya, Nur Fatima Aisya.

Pelakon wanita dan usahawan terkenal, Nur Fazura, semakin popular dalam dunia perniagaan apabila jenama tudungnya sendiri mendapat sambutan luar biasa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)

Malahan isteri kepada Fattah Amin itu juga menerima pujian ramai dengan produk keluarannya yang dijual dengan harga mampu milik dan materialnya cantik. Jadi tak peliklah kalau nama Fazura semakin hangat dibualkan oleh netizen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)

Percutian Pertama Fatima

Seperti yang viral di muka buku baru-baru ini, Fazura bersama Nur Fatima Aisya dan Fattah Amin dilihat bercuti di Jerman. Menerusi ruangan kapsyen Instagram peribadinya, Fazura menulis bahawa itu merupakan percutian musim sejuk pertama buat cahaya matanya yang mesra dipanggil Fatima.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)

 Haaa… Fazura ada menyelitkan beberapa keping foto dalam muat naiknya untuk menjadi tatapan umum. Itu yang menarik perhatian ramai!

IKLAN

Fazura Bercuti Ke Jerman, “Pakai Tudung Sarung Je Pun Cantik!”

 

Pakai Tudung Sarung Pun Cantik

Macam biasa, penampilan Fazura akan sentiasa menjadi perhatian ramai dan dia di Jerman juga nampaknya tampil dengan penampilan ringkas. Apa yang menarik perhatian, Fazura dilihat cuma memakai tudung sarung di Jerman.

Maka, netizen pun mula lah memetik bab tudungnya itu. Tidak menulis yang pelik-pelik tetapi netizen memuji dengan penampilan tudung sarung yang dibawa Fazura.

IKLAN

Fazura Bercuti Ke Jerman, “Pakai Tudung Sarung Je Pun Cantik!”

Mana tidaknya, bertudung sarung sahaja tetap membuatkan kecantikan Fazura menyerlah dan menjengah ke komen-komen selepas fotonya itu tular, ramai yang memberikan pujian terhadapnya.

Selain itu:  Stress Lihat Angka Tak Berubah, Wanita Tekad Lakukan Diet DSSS. Hasilnya Berjaya Lenyapkan 19 KG

Fazura Bercuti Ke Jerman, “Pakai Tudung Sarung Je Pun Cantik!”

Haa… mestilah cantik, nama pun Fazura, kan? Tetapi kalau ‘kita-kita’ pakai pun cantik sebenarnya, asal confident. Tak gitu?

Kelebihan Pakai Tudung Sarung

IKLAN

Mudah, Ringkas dan Jimatkan Masa

Ya, walau ada pelbagai jenis tudung zaman sekarang ini, kalau pakai tudung sarung kita golongan wanita lebih cepat untuk bergerak ke mana-mana. Hanya perlu sarung menutupi keseluruhan kepala, betulkan kain di bahagian bahu dan tegakkan sikit di bahagian awning tudung dan siap! Tak perlu berlilit pin bagai, hanya sarung dah mencukupi menutup aurat.

Patuh Syariat dan Selesa

Cukup tudung sarung yang labuh, baju yang tidak jarang dan bersih. Saya yakin anda pasti selesa bersolat dengan tudung sendiri berbanding menggunakan telekung yang disediakan di surau awam.

Penjagaan Tudung Sarung Lebih Mudah

Kalau pakai, anda boleh lipat-lipat atau gulung sahaja untuk disimpan. Lagi mudah, sangkut sahaja! Pendek kata, letaklah macam mana pun, tudung sarung akan kembali kepada bentuk asal  tanpa kedut.

Jadi, macam mana? Bila berjalan jauh banyak hari, anda rasa nak pakai tudung sarung macam Fazura tak? Eh, nak keluar sidai kain pun senang, tarik dan keluar. Cuma yang meriah komen pasal tudung Fazura ini sebab dia artis dan terkenal. Mungkin agak teruja tengok artis jelita pakai tudung sarung sampai ke Jerman. Sila tiru!

Lubuk konten Kesihatan dan penjagaan diri segalanya di seeNI. Rapi kini di seeNI.
Download seeNI sekarang!

KLIK DI SEENI