Penggunaan taping beras buka saja digunakan dalam masakan tetapi juga untuk menjaga kecantikan kulit wajah.

Seperti perkongsian dari laman sosial wanita ini, Aroora Dayana yang berkongsi rahsia hasil wajah jadi flaewless menggunakan bahan dapur, tepung beras.

Dia juga turut memberitahu kebaikan tepung beras ini yang juga boleh memutihkan kulit muka jika digunakan secara konsisten.

Walau bagaimanapun untuk mendapatkan hasil yang diingini, perlu amalkan penggunannya secara konsisten.

Rahsia Wajah Putih Gebu & Flawless Guna Bancuhan Tepung Beras

Típs penjagaan wajah menggunakan tepung beras untuk tampil pûtih gèbu. Amalkan selalu ya

Kebaikan tepung beras:

– Menyerap minyak berlebihan di muka

– Memutíhkan kulít muka jika digunakan secara kónsisten

– Tiada bahan kímia

– Mengurangkan jeràwat

IKLAN

– Menghilangkan lingkaran gelap dibawah mata

– Menanggalkan sel-sel kulît mati

– Menyerikan kulít mukà

Cara -cara :

1 ) Bèli sebungkus tepung beras kat kedai runcit.Múrah je dalam RM1 ringgit lebih atau lebih.Lupa dah hàrga

IKLAN

2 ) Ambik sesudu tepung beras tadi. Letak dalam mangkuk atau cawan.Suka hati korang lah nak letak dalam apa.Tûpperware ke.

3 ) Letakkan sedikit air bancuh pekat tau macam dalam gambar ni.Kalau korang nak campur serbuk kunyit pun boleh / yogurt / madu / putih telur.Tapi kak yana tak campur apa2 sebab untuk pakai harian kan.Terpulang pada anda.

4 ) Kemudian pakai macam mask atau macam bedak sejuk. Pakai sampai kering dan kemudian basuh.Kalau nak pakai sampai pagi esok pun takde masalah

IKLAN

5 ) Amalkan setiap hari dan korang boleh tengok kesan dia.Kulît muka akan sentiasa lembut dan cerah.Jèrawat semua tak akan muncul. Nak ckp kulît kak yana ni flàwless macam telur rebus tu tak lah.

Bukan semua org pèrfect kan.So kak yana nk shàre lah sebab bnda ni dapat bantu kulît kita yang bermasalah.Jîmat pun jímat kan?? Tak perlu guna próduk màhal-mahal

#ciknaadewyglowmelaka

Artikel Berkaitan:

Turun 20KG Lepas Lahirkan Anak Kedua. Siti Nurhaliza Tekad Hilangkan 10KG Lagi Untuk Capai Berat Ideal!

Hilangkan Tumit Kaki Merekah, 5 Minit Je Hasilnya Terus Bersinar. Hanya Guna 2 Bahan Dapur Je!

Elak Yang Proses. Pilih Daging Merah Asli, Untuk Sumber Makanan Lebih Sihat & Berkhasiat!