kecutkan jerawat

Ada tak yang cari jalan nak kecutkan jerawat cara kilat? Tak payah picit guna jari atau sapu krim, anda boleh tampal acne patch pada bahagian yang perlu.

Menurut perkongsian Rosnani Ikan, lepas ini tak payah pening macam mana nak bagi jerawat cepat kecut. Anda boleh tampal dengan ‘acne patch’. Ya, hanya satu malam, terus kecut!

Kecutkan Jerawat Satu Malam, Tampal Acne Patch Saja

Lebih dikenali dengan panggilan Che Nanie, katanya dia sendiri baru tahu benda ni wujud. Kalau anda pun baru tahu, lepas ni boleh berlari pergi Watson, Guardian atau farmasi.

Acne patch ni sebenarnya bulatan kecil yang ditampal pada jerawat. Yang gila k pop mesti biasa nampak artis Korea guna benda ni kan.

Kecutkan Jerawat Satu Malam, Tampal Acne Patch Saja

Cara pakai ACNE PATCH :

1. Pastikan muka dalam keadaan bersih dan kering. Bersihkan dari makeup dan kotoran dulu.

2. Koyak satu acne patch. Nak cepat kecut, guna pada waktu malam. Tampal sebelum tidur dan tanggalkan esok pagi.

IKLAN

3. Lepas dah tampal tu, tekan beberapa saat. Then, siap! Senang kan?

Acne patch ni bantu sedut isi jerawat dalam masa 8 jam je.

Bangun pagi, tanggalkan acne patch dan anda boleh tengok isi jerawat dah melekat pada patch tu.

Lagi satu acne patch ni boleh tolong tutup jerawat. Tampal je dan boleh make up macam biasa.

Antara brand yang sangat disyorkan untuk anda cuba :

IKLAN

Kecutkan Jerawat Satu Malam, Tampal Acne Patch Saja

Miacare acne patch. Melekat pada kulit dengan kuat dan tak mudah tanggal. Sesuai nak bawa tidur. Tak mudah lah pelekat tu tertanggal dan melekat di bantal.

Nex Care acne patch pula jenis non-medicated. Maknanya ia tak menyebabkan kulit alami kerengsaan atau reaksi yang tidak diingini.

Selain itu:  Kecutkan Jerawat Dengan Bahan Alami, Kulit Breakout Pun Boleh Amalkan

Kecutkan Jerawat Satu Malam, Tampal Acne Patch Saja

IKLAN

OXY Acne Patch. Dengan formula anti-bakteria yang terbukti berkesan menghalang bakteria jerawat. Lagi satu ia sangat nipis dan lutsinar seakan-akan warna kulit. Bila pakai tak ada lah nampak sangat kat muka.

Kecutkan Jerawat Satu Malam, Tampal Acne Patch Saja

Acne patch ni harganya pun mampu milik. Cari je kat drugstore dan farmasi. Confirm ada. Rate harga dari RM9 hingga RM15. Tapi boleh guna untuk sebulan.

Anda yang selalu merungut jerawat suka naik tiba-tiba seketul besar jangan lupa cuba, ya. Boleh kurangkan stress bila ada pelekat macam ini.

Untuk pengguna WD, tak yah pening dah. Boleh sapu tipis kat jerawat setiap malam. Bangun pagi jerawat GONE tanpa kesan!

Selamat Mencuba!

Lubuk konten Kesihatan dan penjagaan diri segalanya di seeNI. Rapi kini di seeNI.
Download seeNI sekarang!

KLIK DI SEENI