bau ketiak

Kalau anda tak tahan dengan bau ketiak, mungkin boleh cuba pakai barang yang digunakan wanita ini, katanya sangat membantu.

Tidak perlu godek buat bahan di dapur, anda cuma perlu sapu sahaja. Siap!

Hilang Terus Bau Ketiak, Wanita Ini Kongsi ‘Barang Baik’!

Hilang Terus Bau Ketiak, Wanita Ini Kongsi ‘Barang Baik’!

Saya nak kongsi cerita, sebelum ni saya ada bau ketiak disebabkan hormon. Bau tu bukan selalu ada, hanya ketika period sahaja. Tapi ketika mengandung, bau badan disebabkan hormon lagi kuat lagi-lagi kat ketiak.

IKLAN

Dah macam-macam tip dan petua saya cuba tapi tak menjadi. Saya cuba pakai brand Amway pun tak sesuai dengan saya malah apabila berpeluh lagi kuat bau kat ketiak, sehinggakan suami tegur bau tu.

Saya dah tukar pelbagai jenis deodorant untuk anti peluh/stain/bacteria. Jaga pemakanan. Rajin-rajin scrub, licinkan bulu. Mandian pun sama.

Akhirnya saya berkenan dengan yang ini sebab kat situ ada tulis habbatus sauda. Saya rasa dah hampir nak give up pasal ketiak ni. Tapi untuk pertama kali saya cuba, gembira sangat seban bau tu memang dah hilang. Takda langsung!

IKLAN

Walaupun saya kurang berkenan dengan botol picit sebab kadang tersilap picit habis trkeluar terlebih dos melekit ketiak. Anda boleh cuba tau.

Lupa beli ni berapa harga , saya beli kat watson. Tu pun dah banyak habis tinggal beberapa botol je lagi.

IKLAN

Saya panggil deodorant Ali. Biasanya kalau saya pakai siang, walaupun dah mandi ketiak saya dah tak berbau lagi sehingga malam. Jimat la juga.

Owh ya, saya tak ada masalah berat badan jadi bau ketiak tu takda kaitan dengan obesiti.

Hah, selepas ini anda pun boleh cuba guna ‘barang baik’ ini untuk hilangkan bau ketiak dan badan. Siapa tahu, serasi!

Selain itu:  Cerahkan Wajah Guna Sengkuang, Senang Bila Jadikan Krim
Lubuk konten Kesihatan dan penjagaan diri segalanya di seeNI. Rapi kini di seeNI.
Download seeNI sekarang!

KLIK DI SEENI