Eh, ada tudung bawal mutiara Che Ta pula? Hah, kalau ikutkan ramai peminat tudung bawal sebab senang nak pakai dan bagi sesetengah orang dia rasa senang nak lilit.

Jadi kali ini anda boleh cuba tudung keluaran pelakon dan usahawan jelita, Rozita Che Wan pula.

Tudung Bawal Mutiara Che Ta, Lawa Dengan Harga B40 Je!

Rozita atau lebih mesra dikenali sebagai Che Ta, memperkenalkan keluaran tudung bawal terbarunya dalam sebuah video yang dimuatnaik di akaun TikTok nya.

Bukan kosong, malah siap ada mutiara tau! Terbaru, Che Ta tampil memperkenalkan keluaran tudung bawal bertatahkan mutiara di media sosial dan ini menarik perhatian golongan wanita.

Tudung Bawal Ini Bukan RM250 Tapi RM25

Dalam rakaman video tersebut, Rozita menjelaskan bahawa tudung bertatahkan mutiara yang digayakannya itu dijual dengan harga mampu milik iaitu cuma RM25 sehelai.

Menerusi video yang berdurasi 51 saat, Che Ta berkata, “Macam RM250 tapi harga sebenar cuma RM25. Kita nak bagi semua orang cantik, semua orang pakai bawal Che Ta yang bertahtakan mutiara ni.”

IKLAN
@rozitachewan1 bawal che ta dah landingg dgn harga tak masuk akai !!!!! . bawal che ta bertatahkan mutiara #bawalcheta #cheta #rcw #rcwscarves ♬ original sound – ROZITA CHE WAN

Harga B40 Tapi Lawa

Melihat muatnaik tersebut, kaum hawa membanjiri ruangan komen hantaran Rozita dan memuji selebriti ini menjual produk dengan harga yang berpatutan serta kena dengan citarasa wanita.

“Terbaik, mantap Che Ta.”

“Lawa tudung. Harga B40 tapi lawa sangat.”

IKLAN

“MasyaAllah, love cik ta cantik tapi mampu milik.”

“Wow murah, cantik pula tu. Terima kasih Che Ta jual harga marhaen dapat lah beli untuk beraya.”

“Che Ta bagus tau, dia kalau jual mampu untuk rakyat”.

“Barang-barang cik ta semua mampu milik.”

“Cantik sangat Che Ta simple macam ni,” puji mereka.

IKLAN
Selain itu:  Nampak Muda Dari Pemenang Utama. LCW Tanya Rahsia Awet Muda Azizulhasni Lepas Raih Perak Di Olimpik Tokyo!

“Murahnya boleh beli ni, nice nya.”

“Bagus Che Ta ni. Dia jual barang dia semua yang orang mampu beli. Cantik pula tu.”

“Menjual sambil bersedekah, terbaik Che Ta berkongsi rezeki.”

“Cantik macam mana nak beli,” komen mereka.

 

Untung lah wanita yang suka berbawal, dapa pakai tudung yang harga jimat tetapi cantik merelip. Silap-silap, si pemakai nampak air muka Che Ta terus!

Lubuk konten Kesihatan dan penjagaan diri segalanya di seeNI. Rapi kini di seeNI.
Download seeNI sekarang!

KLIK DI SEENI