Lain orang lain cara dietnya. Ada yang mengamalkan Diet Suku-Suku Separuh, Intermittent Fasting dan juga Diet Atkins dalam usaha mendapatkan berat idaman.

Bagi wanita ini Azlina mempunyai cara tersendiri untuk kekal lansing. Tidak perlu amalkan kaedah itu, sebaliknya hanya elak minum air manis dan lebihkan pengambilan minum air kosong.

Ayuh, ikuti perkongsiannya yang menjaya mendapat badan yang cantik dan langsing walaupun sudah mempunyai 3 orang anak.

Walaupun posting ini pada tahun 2019, tetapi boleh dijadikan panduan untuk mereka yang mencari kaedah terbaik untuk langsing.

Gambar sebelum.

Asalamualaikum korang.Ok sapa nampk mak berbeza belanje mak satu emoji

Tag kan kawan korang yg diet ambik ubat entah ap-apa. Buat membazir je. Mari baca sikit ilmu sebelum start diet

Permulaan diet mak selain tinggal kan air manis, mak byk minum air kosong. Korang kene bersahabat dengan air kosong dan tandas.

Permulaan mak cuma minum 4 botol air mineral kecik tu berhenti pada pukul 9 malam. Dan naik kan lagi ikut besar mana badan. Di komen ade rujukan kiraan dia ye. Dan Selain bagus untuk penghadaman dan organ badan air kosong sangat bagus untuk kulit.

IKLAN

Buah dan air kosong akan menjadikan kulit bersih sebab toksin dan kotoran keluar dr air kencing. Kan mudah tu tak payah beli barang pelik-pelik mudah nye nak cantik air kosong tu free je pun boleh je minum air sejuk dara peti cuma elakkan ais batu .

Mak tinggalkan air batu lama dalam 5 bulan hasil nye perut flat dan tak buncit. Dan bagusnya perhatikan air kencing pada 3 hari pertama kuning selepas itu ia jadi jernih

Gambar selepas.

CARA MUDAH MINUM AIR KOSONG BOLEH BANTU ANDA KURUS BUKAN MITOS

Berapa Liter Sehari Yang Perlu Kita Minum Air Kosong?

IKLAN

Melalui aktiviti harian kita mengeluarkan tenaga, membuang air kecil dan besar, bernafas, dan bergerak aktif seharian, menyebabkan air hilang dari badan, dan perlu digantikan semula agar proses tubuh dapat berjalan dengan baik

Azlina – berat 65 kg
1 liter =25kg
Jadi Azlina  perlu minum 2.5liter sehari sekurang-kurangnya bukan lah smpai paksa diri. Ini melatih kita cintakan air kosong.

Berapa berat anda?
Jom semak, berapa liter anda perlu minum sehari untuk kekal sihat, cergas cantik dan bertenaga. (Berat Badan Bahagi 25kg = )

Saranan terbaik yang perlu diamalkan ialah minum air kosong 1-2 gelas 20minit sebelum waktu makan, ianya bagus untuk sistem penghadaman kita, dan dalam masa yang sama membantu mengelak kita makan terlalu banyak, bila waktu makan tiba.

IKLAN

1- Jadikan air kosong sebagai MINUMAN UTAMA. Air manis segelas sahaja sehari. Air karbonat, tinggalkan terus.
2- Biasakan minum 2 gelas air kosong sebaik sahaja bangun dari tidur.
3- Bawa botol air ke mana saja & tandakan waktu anda perlu minum.
4- Minum menggunakan straw.
5- bg yg susah minum air kosong begitu saja boleh perah kan sikit lemon atau hirisan lemon bg kurg kan rasa loya

Kulit pun jadi cantik.

Akhir kata gud luck untuk semua
Dr mak diet viral malaysia

Artikel Berkaitan:

Guna Cara IF, OMAD & Water Fasting. Hasilnya Wanita Berjaya Hilangkan 33 KG Sebelum Majlis Kahwin!

Tak Skip Nasi, Menu Diambil Sihat & Sedap. Hasilnya Wanita Turun 13 Kg Dalam Masa 9 Bulan!

Sakit Di Pergelangan Tangan Sebab ‘Ganglion Cyst’. Wanita Kongsi Pengalaman Bedah Guna Kaedah Local Bius!